בצלאל סמוטריץ איתמר בן גביר / מתקרבים להכרעה כל התרחישים לאיחוד בימין כאן : סרוגים | חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' התייחס לפרסומים לפיהם ביתו נבנה בניגוד לחוק ואמר כי הוא לעולם לא אמר שהדיווחים אינם אמת אלא פשוט נמנע מלהגיב בנושא.

בצלאל סמוטריץ איתמר בן גביר / מתקר×'ים ל×"כרע×" כל ×"תרחישים לאיחו×" ×'ימין כאן : סרוגים | חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' התייחס לפרסומים לפיהם ביתו נבנה בניגוד לחוק ואמר כי הוא לעולם לא אמר שהדיווחים אינם אמת אלא פשוט נמנע מלהגיב בנושא.. סמוטריץ' על הלינץ' בבת ים: סמוטריץ' ושקד היו במהלך הובלת סדר יום של בחירות רחבות בתוך הציונות הדתית, ואז בא הרב פרץ וטרף את הקלפים. אתה רוצה להגן על ההתיישבות? איתמר בן גביר עוצמה יהודית בחירות 2020 בצלאל סמוטריץ' מיוחדים. קורא לשר בצלאל סמוטריץ׳ להצטרף וללכת יחד עוד היום כדי שהפעם תוצאות הבחירות יהיו ברורות.״יו״ר עוצמה יהודית עו״ד איתמר בן גביר מסר:

גם הרב חיים דרוקמן לא ידע מראש על המו''מ של פרץ עם איתמר בן גביר והביע תקווה שיהיה איחוד כולל במפלגות הימין. מסתבר שלא מעניין אותם אידיאולגיה, אלא אגו. אלו הם חיילי צבא משיח בן דוד! בתוך כך, עוד איתמר בן גביר מאיחוד מפלגות הימין אמר הערב: סרוגים | חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' התייחס לפרסומים לפיהם ביתו נבנה בניגוד לחוק ואמר כי הוא לעולם לא אמר שהדיווחים אינם אמת אלא פשוט נמנע מלהגיב בנושא.

×'ן ×'×'יר על ×
×'ן ×'×'יר על ×"×'חירות ×"סיכוי לאיחו×" עם סמוטריץ נמוך סער לא פסול ×—×"שות מערי×' from images.maariv.co.il
הוא איש חכם, מוכשר, חרוץ, הוא יאתגר, ואני באמת חושב, אגב, שכשסתיו שפיר ותמר זנדברג ניסו לפסול אותו זה פשוט כי הן מפחדות, זאת האמת. אנחנו לא פחות ימנים מברוך מרזל(וצ), אולי אפילו יותר. ~ מקור. סמוטריץ' גם לא שולל איחוד עם הימין החדש ואמר לגלי צה''ל: אבקשכם להורות על גיוס כוחות מילואים לצהל ועל. מה יעשה נתניהו כשמולו נשיא אמריקאי זועף ומימינו שותף שקשה להעיף * האם הדבר היחיד שייפתח במארס יהיו הקלפיות * איך אפשר להבעיר את השטח. לאור האירועים האחרונים בהר הבית ובירושלים אנחנו חשים בצורך להוציא את המחבלים ממדינת ישראל. נוהג במונית הכנסת ומנצח בכל הויכוחים. לגורמים במשטרה ובמערכת המשפט אין מנדט לנהל את המדינה.

הוא הקים מטה, הוא משקיע מליוני שקלים כדי לתקוף אותנו ולפגוע, לירות בנגמש.

בפעם שעברה הם סיפרו כמה הם מבינים שהפילוג הוא לא טוב, כמה לא בסדר שהלכתי לבד. בתוך כך, עוד איתמר בן גביר מאיחוד מפלגות הימין אמר הערב: מברך את חכ עמיחי שיקלי על קיום ההבטחות לבוחר. בן גביר הגיב על דברי סמוטריץ': בן גביר טוען שקיבל 84 אלף קולות בבחירות האחרות, אבל זה נתון קצת מטעה. אנו שמחים על החיבור שנוצר הבוקר ומביא בשורה למחנה הימין. אין לימודים מאזור השרון ודרומה. סמוטריץ' על הלינץ' בבת ים: הראיון של בן גביר עם רינה מצליח שלא מפסיקה לתקוף אותו הם מפחדים ממשלת ימין על מלא. ומה טרומפלדור ואלכסנדר זייד היו אומרים היום? לגורמים במשטרה ובמערכת המשפט אין מנדט לנהל את המדינה. נתניהו צריך להודיע עוד הערב כי הוא ממנה את בצלאל סמוטריץ' לשר המשפטים ואת יריב לוין לשר לביטחון הפנים. החכ שפותח קדנציה שנייה מלא שבחים לשותף החדש:

אנחנו לא פחות ימנים מברוך מרזל(וצ), אולי אפילו יותר. ~ מקור. שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' (האיחוד הלאומי) התייחס הבוקר (רביעי) בשיחה בכאן 11 לסוגיית האיחוד בימין. Lawyer & law firm in jerusalem, israel. עוד איתמר בן גביר מראשי עוצמה יהודית חושף הבוקר בגלי ישראל כי ביום רביעי בלילה חתם על מסמך מול שליחו של סמוטריץ ראש צוות המשא ומתן של האיחוד הלאומי אביחי בוארון. אין ספק שהיו שם באגוז 'אחים' מהפלג הדרומי של התנועה האסלמית ובני איתמר בן גביר uudelleentwiittasi עמית סגל amit segal.

×
×"מ×"פכ×" ×"שיפוטית ×"×'א×" ערוץ 7 from a7.org
בן גביר טוען שקיבל 84 אלף קולות בבחירות האחרות, אבל זה נתון קצת מטעה. ההתנהלות שלו יכולה לעלות הרבה לימין. הקולות הללו ניתנו לו אחרי שהוא ניהל קמפיין גוועלד. איתמר בן גביר מושתל שבכ לטענת פרופ' אריה אלדד ולטענת אשתו של נפתלי בנט!! איזה סדקים יש בהצהרת הנאמנות לנתניהו ומי אחראי להם * איך יישמע לפיד ביום שאחרי הבחירות * למה סמוטריץ' מתעקש ללכת נגד הרוח של בוחריו. בנוסף להסכם העודפים, התחייבה הליכוד לשלב את נציגי התנועה בכל קואליציה שיקים נתניהו • ברשימת הציונות הדתית נמצא איתמר בן גביר איש עוצמה יהודית, ממשיכת דרכם של הרב מאיר כהנא ותנועת כך. אני מודע לרגישות של הפעלת כוחות צהל מול אזרחים, עם זאת, כאמור, אין מדובר בהפרות סדר אזרחיות אלא במאבק לאומי ולאומני אלים ומלחמתי שמצדיק זאת. איתמר בן גביר עונה על כל השאלות:

קורא לשר בצלאל סמוטריץ׳ להצטרף וללכת יחד עוד היום כדי שהפעם תוצאות הבחירות יהיו ברורות.״יו״ר עוצמה יהודית עו״ד איתמר בן גביר מסר:

איתמר בן גביר בכנסת הולך להיות אחת ההצגות הטובות ביותר בעיר. קורא לשר בצלאל סמוטריץ׳ להצטרף וללכת יחד עוד היום כדי שהפעם תוצאות הבחירות יהיו ברורות.״יו״ר עוצמה יהודית עו״ד איתמר בן גביר מסר: נתניהו צריך להודיע עוד הערב כי הוא ממנה את בצלאל סמוטריץ' לשר המשפטים ואת יריב לוין לשר לביטחון הפנים. איתמר בן אבי, שאביו היה נביא גבר כלבבי. הוא איש חכם, מוכשר, חרוץ, הוא יאתגר, ואני באמת חושב, אגב, שכשסתיו שפיר ותמר זנדברג ניסו לפסול אותו זה פשוט כי הן מפחדות, זאת האמת. לפני כחודש עלו פרסומים כי ביתו של סגן יור הכנסת, חכ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) ביישוב קדומים הוקם בניגוד לחוק ובניגוד לתוכנית המתאר של היישוב. אנו שמחים על החיבור שנוצר הבוקר ומביא בשורה למחנה הימין. בנוסף להסכם העודפים, התחייבה הליכוד לשלב את נציגי התנועה בכל קואליציה שיקים נתניהו • ברשימת הציונות הדתית נמצא איתמר בן גביר איש עוצמה יהודית, ממשיכת דרכם של הרב מאיר כהנא ותנועת כך. חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', יור מפלגת הציונות הדתית עולה למתקפה נגד נפתלי בנט וחברי מפלגת ימינה בתום דיונים בין לשכת ראש הממשלה לחכ איתמר בן גביר, סוכם כי הוא יפנה את הלשכה הפרלמנטרית שהקים בשכונת שייח ג'ארח, בתמורה להבטחה להצבת כוח משטרתי קבוע בשכונת שמעון הצדיק, לפחות עד לסיום חודש הראמדן. איזה יופי, עכשיו יודעים גם מה דעתך ה אמיתית, ילד בן 6 חוטף רסיס אין גינוי, אבל ערבי שאולי היה חלק מפורעים ןמלא יהודים שמקבלים לינץ, זה בסדר., איכזבת, רק בן גביר. פיצוץ בין הרשימה המשותפת ומפלגת הציונות הדתית של סמוטריץ', כאשר חברי הכנסת הערביים חסמו את הכניסה לשייח ג'ראח וצעקו לעברם תעופו מפה שודדים גזענים, זאת טיבי ובן גביר (צילום facebook,flash90). Lawyer & law firm in jerusalem, israel. פעילים מרכזיים במפלגת הבית היהודי זועמים על יור המפלגה ושר החינוך רפי פרץ שמיהר לחתום על הסכם לריצה משותפת עם ''עוצמה יהודית'' והזניח את מפלגת האיחוד הלאומי והעומד בראשה השר בצלאל סמוטריץ'.

ההגנה הכי טובה היא התקפה. הקולות הללו ניתנו לו אחרי שהוא ניהל קמפיין גוועלד. העלינו בפני סמוטריץ' את סוגיית השותפות בינו לבין איתמר בן גביר. אבקשכם להורות על גיוס כוחות מילואים לצהל ועל. שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' (האיחוד הלאומי) התייחס הבוקר (רביעי) בשיחה בכאן 11 לסוגיית האיחוד בימין.

×'צלאל סמוטריץ איתמר ×'ן ×'×'יר מיכאל ×'ן ארי נפתלי ×'נט ×'נימין נתני×
×'צלאל סמוטריץ איתמר ×'ן ×'×'יר מיכאל ×'ן ארי נפתלי ×'נט ×'נימין נתני×"ו מש×" פיי×'לין רפי פרץ ×'רוך מרזל איילת שק×" צילום פלאש90 Photojournalist Publications from i.pinimg.com
אבקשכם להורות על גיוס כוחות מילואים לצהל ועל. פעילים מרכזיים במפלגת הבית היהודי זועמים על יור המפלגה ושר החינוך רפי פרץ שמיהר לחתום על הסכם לריצה משותפת עם ''עוצמה יהודית'' והזניח את מפלגת האיחוד הלאומי והעומד בראשה השר בצלאל סמוטריץ'. זו העת להכניס כוחות צהל לסיוע למשטרה במיגור הטרור והשבת השקט והביטחון לאזרחי ישראל. הקולות הללו ניתנו לו אחרי שהוא ניהל קמפיין גוועלד. הראיון של בן גביר עם רינה מצליח שלא מפסיקה לתקוף אותו הם מפחדים ממשלת ימין על מלא. גם הרב חיים דרוקמן לא ידע מראש על המו''מ של פרץ עם איתמר בן גביר והביע תקווה שיהיה איחוד כולל במפלגות הימין. השר בנט אמר שהבעיה היא התמונה בסלון, וכדי למנוע מפלה של הימין הורדתי את התמונה מהסלון. פיצוץ בין הרשימה המשותפת ומפלגת הציונות הדתית של סמוטריץ', כאשר חברי הכנסת הערביים חסמו את הכניסה לשייח ג'ראח וצעקו לעברם תעופו מפה שודדים גזענים, זאת טיבי ובן גביר (צילום facebook,flash90).

בנוסף להסכם העודפים, התחייבה הליכוד לשלב את נציגי התנועה בכל קואליציה שיקים נתניהו • ברשימת הציונות הדתית נמצא איתמר בן גביר איש עוצמה יהודית, ממשיכת דרכם של הרב מאיר כהנא ותנועת כך.

מה יעשה נתניהו כשמולו נשיא אמריקאי זועף ומימינו שותף שקשה להעיף * האם הדבר היחיד שייפתח במארס יהיו הקלפיות * איך אפשר להבעיר את השטח. איתמר בן גביר עונה על כל השאלות: סרוגים | חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' התייחס לפרסומים לפיהם ביתו נבנה בניגוד לחוק ואמר כי הוא לעולם לא אמר שהדיווחים אינם אמת אלא פשוט נמנע מלהגיב בנושא. לפני כחודש עלו פרסומים כי ביתו של סגן יור הכנסת, חכ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) ביישוב קדומים הוקם בניגוד לחוק ובניגוד לתוכנית המתאר של היישוב. המסמך חתום בכתב היד של בצלאל סמוטריץ ולפיו תתבצע ריצה משותפת עם הבית היהודי והאיחוד הלאומי ועוצמה יהודית כאשר אנשי עוצמה יקבלו את המקומות הרביעי. בבן גביר יש את החזון של פייגלין, אך את אותה עממיות שפייגלין כאינטלקטואל מזהיר לא בהכרח מזוהה עימה. אני הומופוב גאה. ~ מקור (ביקש לחזור בו לאחר שפורסם). גם בצלאל סמוטריץ' וגם איתמר בן גביר הבהירו כי החיבור ביניהם אינו יותר מבלוק טכני, הליך שנועד למנוע בזבוז קולות בימין לרשימות המתקשות לעבור את אחוז החסימה לבדן. איזה סדקים יש בהצהרת הנאמנות לנתניהו ומי אחראי להם * איך יישמע לפיד ביום שאחרי הבחירות * למה סמוטריץ' מתעקש ללכת נגד הרוח של בוחריו. לאור האירועים האחרונים בהר הבית ובירושלים אנחנו חשים בצורך להוציא את המחבלים ממדינת ישראל. סמוטריץ', שנלחם כמו ילד על תפקידים. איתמר בן גביר מושתל שבכ לטענת פרופ' אריה אלדד ולטענת אשתו של נפתלי בנט!! לגורמים במשטרה ובמערכת המשפט אין מנדט לנהל את המדינה.

איתמר בן אבי, שאביו היה נביא גבר כלבבי בצלאל סמוטריץ. שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' (האיחוד הלאומי) התייחס הבוקר (רביעי) בשיחה בכאן 11 לסוגיית האיחוד בימין.

Posting Komentar

0 Komentar